Obowiązki po zakończeniu zbiórki publicznej?
Po zakończeniu zbiórki publicznej należy podać do publicznej wiadomości poprzez publikację w prasie i/lub w internecie ogłoszenia informującego o wynikach przeprowadzonej zbiórki.
Ogłoszenie w swojej treści powinno zawierać:
1. Nazwę przeprowadzającego zbiórkę publiczną oraz siedzibę:
Fundacja Pomocy Osobom z Zaburzeniami ze Spektrum Autyzmu oraz Ich Rodzinom “SILENTIO”, ul. Wyczółki 33C, 02-820 Warszawa
2. Informację: Decyzja MAC 159.2013 z dnia 30.04.2013 r.
3. Numer pozwplenia nadanego przez Fundację SILENTIO (np. ………/159/2013)
4. Datę prowadzenia zbiórki (od dnia – do dnia).
5. Cel zbiórki (np. na pomoc i ochrona zdrowia Podopiecznego: …….)
6. Miejsce przeprowadzenia zbiórki.
7. Sumę zebranych środków pieniężnych z wyszczególnieniem formy.
a) zbiórka do skarbon stacjonarnych …. zł. (słownie ……. złotych)
b) zbiórka do puszek kwestarskich …. zł. (słownie ……. złotych)
c) zbiórka na rachunek bankowy ….. zł. (słownie …….. złotych)
Osoby odpowiedzialne za przeprowadzenia i rozliczenie zbiórki publicznej w terminie do 14 dni od jej zakończenia są zobowiązane dostarczyć do Fundacji:
- Sprawozdanie z wyniku prowadzonej zbiórki: Wzór sprawozdania
- dowód wpłaty zebranych środków na konto Fundacji. W tytule przelewu wskazuje się numer porozumienia, Nazwisko i Imię Podopiecznego oraz numer udzielonego pozwolenia ……./159/2013)
Wszelkie zebrane do skarbon stacjonarnych i puszek kwestarskich srodki pienieżne wpłacić należy wyłacznie na rachunek:
Bank PKO S.A. 98 1240 1125 1111 0010 2835 9624
Fundacja Pomocy Osobom z Zaburzeniami ze Spektrum Autyzmu oraz Ich Rodzinom “SILENTIO”
ul. Wyczółki 33C
02-820 Warszawa
tytuł przelewu: numer porozumienia, Nazwisko i Imię Podopiecznego oraz numer udzielonego pozwolenia ……./159/2013)