Szanowni Państwo,
prosimy o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi nadsyłanych do refundacji i zapłaty faktur do Fundacji SILENTIO. Zasady obowiązują od dnia 15.06.2022 r.
LECZENIE-REH – Druk zestawienia kosztów do refundacji
BYT-MATERIALNY – Druk zestawienia kosztów do refundacji
Zestawienie faktur do zapłaty bezpośredniej
Wykaz placówek wykonujących bezpłatnie diagnozę autyzmu w ramach kontraktów z NFZ
7 zasad przygotowywania dokumentacji przesyłanej do refundacji od 15 czerwca 2022 r.
Rachunki za okres styczeń-listopad należy przesłać (liczy się data wpływu do Fundacji) nie później niż 15 grudnia bieżącego roku, dokumenty za grudzień należy przesłać możliwie wcześnie w grudniu, jednak nie później niż 15 stycznia kolejnego roku. Dokumenty przesłane po tych terminach nie zostaną zrefundowane.
Faktury i rachunki WYSTAWIONE PRZEZ POLSKIE FIRMY I INSTYTUCJE wystawione są na Fundację:
Fundacja Pomocy Osobom z Zaburzeniami ze Spektrum Autyzmu oraz Ich Rodzinom „SILENTIO”
(dopuszcza się stosowanie nazwy skróconej: Fundacja „SILENTIO” )
Nowe Orzechowo 11,
05-180 Pomiechówek
NIP: 951-227-95-53
Dopisek: Nr porozumienia – nazwisko i imię Podopiecznego, którego dotyczy wydatek znajduje się na pierwszej stronie faktury. W przypadku subkonta prowadzonego dla np. rodzeństwa należy wpisać nr porozumienia, nazwisko i imię osoby, której koszt dotyczy. Prosimy o zaznaczenie tego w polu uwagi, podpis odbiorcy albo w treści faktury. Jeśli takiej możliwości wystawiający fakturę nie ma, dopisek musi być koniecznie w nawiasie. Nie wpisujemy nic więcej poza Numerem porozumienia, nazwiskiem i imieniem Podopiecznego.
Faktury zagraniczne:
- Wystawione są na Podopiecznego, rodzica lub opiekuna prawnego z danymi teleadresowymi zgodnymi jakie są zawarte w Porozumieniu,
- zawierają dane: Nr – nazwisko i imię Podopiecznego, którego koszt dotyczy
- są przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego
- załączony jest dowód dokonania zrealizowanej opłaty
Wydatki są zgodne z treścią apelu, w którym zwracali się Państwo do Darczyńców o przekazanie darowizn na subkonto własne lub dziecka i są zgodne z działalnością statutową Fundacji ponadto nie budzą żadnych wątpliwości co do konieczności ich poniesienia
- Do refundacji przyjmujemy faktury VAT, faktury i rachunki zawierające dane wystawcy i odbiorcy (nie przyjmujemy paragonów).
- Do refundacji przyjmujemy wyłącznie Oryginały rachunków i faktur – nie przyjmujemy duplikatów.
- Faktury i Rachunki opłacone inaczej niż gotówką mają załączone potwierdzenie dokonania opłaty za daną fakturę (wydruk z systemu bankowości – nie akceptujemy wydruków z terminali kart płatniczych).
- Faktury i Rachunki nie zawierają żadnych skreśleń ani poprawek, żadnych dopisków naniesionych ręcznie.